Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Denemarken & Zweden zomer 2021 14 aug. '21 Lettele, Nederland 3
Dag 16, naar Aquatica en 's avonds terug naar huis... 11 mei '18 Wateringen, Nederland 1
Dag 15, onze laatste volle dag: naar Kelly Park in Apopka 10 mei '18 Apopka, Florida, Verenigde Staten 0
Dag 14, Juno is jarig!!! We gaan naar SeaWorld! 9 mei '18 Orlando, Florida, Verenigde Staten 2
Dag 13, Kanoën op Shingle Creek, Kissimmee, Florida 8 mei '18 Kissimmee, Florida, Verenigde Staten 3
Dag 12, naar het Kennedy Space Center 7 mei '18 Kennedy Space Center, Verenigde Staten 2
Dag 11, dagje bij de villa in Kissimmee en shoppen in Orlando 6 mei '18 Kissimmee, Florida, Verenigde Staten 3
Dag 10, naar Orlando, met een tussenstop in Caspersen Beach, Venice, Florida 5 mei '18 Venice, Florida, Verenigde Staten 1
Dag 9, een dagje naar Sanibel Island 4 mei '18 Sanibel Island, Verenigde Staten 3
dag 8, dagje bij de villa en shoppen, bezoekje van Henriette en fam. 3 mei '18 Cape Coral, Florida, Verenigde Staten 1
Dag 7, dagje Fort Myers Beach 2 mei '18 Fort Myers Beach, Florida, Verenigde Staten 2
dag 6, Villa Cape Dorade, Cape Coral, Florida 1 mei '18 Cape Coral, Florida, Verenigde Staten 2
dag 5, van Tavernier naar Cape Coral 30 apr. '18 Everglades City, Verenigde Staten 3
Dag 4, dagje Islamorada 29 apr. '18 Tavernier, Florida, Verenigde Staten 2
Dag 3, Key Largo, John Pennekamp State park 28 apr. '18 Tavernier, Florida, Verenigde Staten 2
dag 2, Everglades, op weg naar Key Largo 27 apr. '18 Wateringen, Nederland 1
Dag 1, deel twee 26 apr. '18 Wateringen, Nederland 1