Dag 1, deel twee

26 april 2018 - Wateringen, Nederland

We kwamen netjes optijd aan in Atlanta en hebben maar gewacht tot het vliegtuig leeg was en zijn toen zelf uitgestapt. We hoefden niet ver te lopen naar de douane, en daar aangekomen mochten we via de automatische zuilen(computers) zelf inchecken. Dacht ging lekker snel, dachten we... maar uiteindelijk moesten we nog achteraan sluiten de rij. Het blijft gewoon Amerika natuurlijk.

treintje

Koffersophalen weer inleveren ging vlot. De kinderen waren echt heel blij om weer in Amerika te zijn (en Cody was blij dat hij in Afrika was). Terug door de douane ging nog even bijna fout... we waren vergeten om de laptops uit de koffer te halen (dat hoefde in Amsterdam ook niet) en toen kregen we een extra check.... (en we hebben iets meer cash bij ons dan de doune-officers leuk vinden), maar gelukkig hoefden alleen de apparaten uit de koffer en werd er verder niet rond gekeken.

Daarna niet veel tijd meer om uitgebreid iets te eten, maar we hadden ook niet echt honger, dus een lekker muffin (of was het een tulband):

juno muffin cody muffin jackson muffinvliegtuig atlanta

Ook deze vlucht ging weer prima op tijd, we hadden weer leuke "oma-stewardessen" en je kon merken dat we naar Florida vlogen, de piloot en een deel van de crew sprak beter spaans dan engels (de Piloot werd door de crew the capitane genoemd :-)).

Ook op deze vlucht hadden we weer eigen schermpjes, maar Jackson heeft daar weinig van mee gekregen. We hadden flinke turbulentie, na het opstijgen en ook weer voor het landen. Hierdoor liep de drankjes service wat vertraging op en hadden wij, als laatste rij nog net een drankje te pakken, maar de rijen achterons kregen dus niets.

jackson slaapt       rico met oortjes

We landen weer op tijd, en met weer het volgende treintje, de kinderen waren helemaal enthousiast want deze trein ging boven de grond, en we zagen meteen de eerste palmbomen, kwamen we uit bij Alamo. Waar we best even moesten wachten. Jackson mocht daarna de auto uitzoeken en we hebben een hele mooie Chrysler Pacifica (wit) met hele luxe binnenkant.

Na het inchecken in het hotel hebben we een drankje gedaan tijdens het happy hour (gratis drankjes en snacks, en we zijn natuurlijk Nederlander) en daarna zijn we nog snel even gaan zwemmen en daarna lekker slapen.

proost  nog even zwemmen  juno slaapt

1. Opa Gerard en Oma Adrie:
    28 april 2018
    Oh,oh, Afrika? Verkeerde vliegtuig genomen? :-)
    Zo te lezen zijn jullie weer helemaal "thuis". Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. En wat een prachtige foto's. Juno kan ook hele mooie foto's maken zeg.
    Geniet er van, wij genieten mee.