dag 8, dagje bij de villa en shoppen, bezoekje van Henriette en fam.

3 mei 2018 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een rustig dagje. Jackson was de eerste die zich meldde om 8 uur. De andere twee volgenden een klein uurtje later. Jackson wilde graag het zwembad in, maar hij moest nog even wachten, want de Poolguy was aan het werk (niet die van desperate housewifes... deze was eind 60, met een hele dikke buik...). Maar om 9 uur lagen ze er toch wel weer in. En dat hebben ze goed vol gehouden:

IMG_1269 jack en zijn eendje eendje2 eendje4

juno roeien1 roeien2 cody op het eendje2

We hebben heerlijk geluierd en ik heb aan het verslag van gisteren (internet deed het gisteren niet goed, maar ik heb de huismanager gemaild en toen was het binnen 10 minuten voor elkaar!) kunnen werken. Cody heeft beestjes gezocht.

werken aan het verslag samen in de hottub IMG_1356 hagedis beestjes zoeken

proost1 proost2 jack zwemt proost3

Er was ook nog tijd voor een wedstrijdje wie het beste een bommetje kon maken:

jumpjackjack2jackson jumpjack3jack5

jump codycody2cody3cody4

jump junojump junojuno2juno3

jumpricorico2rico4

jumpesmeraldae2e3

Daarna lekker relaxed een fruitje eten (mango en watermeloen):

fruitje fruitje

Om een uur of 1 zijn we uit het water gegaan en zijn we nog even naar de Sanibel outlets gereden, waar we de Gap en Oshkosh B'gosh geplunderd hebben. De jongens shoppenhebben truien, shirts en onderbroeken. Juno heeft een aantal nieuwe jurken (de eerste moest direct vanavond aan), Rico heeft nieuwe shirts en truien en ik heb een jurkje gekocht en een korte en een lange broek. Goed geslaagd dus. Die winkels kunnen alvast van het lijstje af. Maar we moeten zeker nog op pad voor Justice, sketchers en American Eagle. Om 4 uur waren we weer bij het huisje omdat Henriette, Harry, Pauline en Floris op visite kwamen. Zij waren er echter wat later, maar we hadden om 4 uur wel bezoek van een andere vriend (netjes aangekondigd door het geblaf van Bruce, die ook op de foto te zien is :-):

daar is ie weerdolfijn

Ze waren met zijn tweeën, maar lieten zich niet zo duidelijk zien, waren echt aan het jagen en dat ging flink te keer, maar foto's maken was niet zo makkelijk. Hij ving twee vissen precies onder onze steiger, we konden het heel goed zien, 1x sprong de vis uit het water, zo zijn bek in (op de laatste foto net niet te zien, maar nog wel de water spetters). Erg spectaculair!!!

dolfijn vangst

Toen onze vrienden vertrokken waren stonden Henriette, Harry, Pauline en Floris voor de deur. Ze brachten lekkere donuts mee (en rosé en bier).

donut donut

We hebben heerlijk op het terras zitten kletsen en Pauline en Floris zijn gaan zwemmen en hebben zich heel erg goed vermaakt met Juno, Cody en Jackson. Volgens mij had iedereen het naar zijn zien. Om een uur of 7 zijn we naar Rumrunners gelopen, een restaurant in het haventje (zo'n 10 minuutjes hier vandaan). Waar we heerlijk gegeten hebben. Het was echt super gezellig en ook hier vermaakten de kids elkaar weer. Floris (15, en bijna 2 meter lang!!) en Pauline mogen thuis ook wel een keertje komen oppassen :-)

gezellig uit eten

Rond half 10 waren we weer thuis en konden de kinderen lekker gaan slapen, dat deden ze maar wat graag. Wat een lekker relaxed dagje weer. Morgen gaan we proberen op tijd (maar zonder de wekker te zetten), naar Sanibel en Captiva te gaan.

1. Opa Gerard en Oma Adrie:
    4 mei 2018
    Lekker hoor zo'n ontspannend dagje bij "the Pool". Maar wie is er nu kampioen bommetje maken geworden? Wie het weet mag het zeggen (opschrijven).
    Wij hebben wel 'n vermoeden!!!!!