dag 6, Villa Cape Dorade, Cape Coral, Florida

1 mei 2018 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

goedemorgenZo, dat was gisteren een lang dagje. Vannacht gelukkig weer lekker geslapen en om half 8 was alles weer present. Klaar om het water in te duiken! Het was weer heerlijk weer, dus dat kon makkelijk zo vroeg. Alleen wel moeilijk om niet te veel geluid te maken. Er is een heerlijk (best wel diep) zwembad en een hele mooie, warme hottub (die was zeker in de ochtend favoriet (lekker warm!)).

lekker aan het ontbijtontbijt1ontbijt2

Na een heerlijk ontbijtje konden we het huis eens goed inspecteren. Wat een mooi, ontzettend groot huis! De patio is heel groot, met genoeg ruimte om te zitten en te liggen op de ligbedden. Er zijn 3 slaapkamers en 2 badkamers, onze badkamer is enorm. Alle 3 de slaapkamers hebben een inloopkast. Er zijn 2(!) woonkamers, 2 eetkamers en een hele grote keuken. Verder is er ook nog een superluxe waskamer, met wasmachine en droger.

De meeste foto's staan in het album, hierbij een korte impressie van het huis:

villa villa2 huisnummer zwembad slaapkamer1 keuken2 woonkamer1 schoenenkast achtertuin bananenboom

Achter het huis is nog een stukje tuin met een terras aan het water van het kanaal, met een boatdock.

boatdock het kanaal

Na het ontbijt was het natuurlijk direct weer zwemmen en spelen in het water!

cody op het luchtbedjuun in het waterIMG_1073de vis is lek

wie komt daar aan?Tot we rond een uur of 10 ineens de hond van de buren hoorden blaffen. In het gastenboek hadden we gelezen dat dat wel eens kon betekenen dat er dolfijnen waren en dat klopte!!! In totaal hebben we zeker 3 dolfijn gezien, die zelfs onder onze boatdock doorzwommen! Ze waren duidelijk aan het jagen en som zelfs aan het spelen met dode vis. We konden ze van heel dichtbij zien en ze zijn tot 3x toe teruggekomen! Echt ongelooflijk gaaf om te zien!

daar is ie!jackson kijkt toezo, dat is dichtbijIMG_1052juun op de dockmet zijn allen kijkencody ziet hem van heel dichtbij

Na dit avontuur was het weer tijd voor lunch en daarna nog even verder zwemmen.

lunch!!spelen met het luchtbedjackson op het luchtbedzit dat goed zo?

Rond 3 uur zijn we vertrokken naar de walmart want het brood en beleg was op en we wilden nog wat zwembad attributen kopen. Nou ook dat was geslaagd. We hebben direct pizza meegenomen en dat heerlijk bij het zwembad opgegeten.

avondetenslaen pizzakannetje iceteaboodschapjes bij de walmart

Na het eten was er nog tijd voor .....zwemmen..... :-)

juun op haar eendbubbelen 2knuffelen

En daarna lekker naar bed, morgen moeten we vroeg op, we moeten om half 9 al in Fort Myers zijn. We gaan een boottochtje maken om dolfijnen te spotten. :-)

voorlezen   villa3

1. Opa Gerard en Oma Adrie:
    2 mei 2018
    Wat een enorme villa zeg. Heel mooi. Een prachtig zwembad en een "Dolfinarium in je achtertuin. Dat kan alleen in Amerika/Florida. Dat is daar wel 4 dagen uit te houden. Geniet ervan, ook van het mooie weer.
  2. Plug:
    4 mei 2018
    Gaaf, die dolfijnen bij het huis! En dat binnenzwembad. Super de luxe!!