Onderweg!!!

26 april 2018 - Wateringen, Nederland

Yeah!!! Het is weer gelukt, we zijn onderweg naar de USA!!!

De wekker ging vanochtend al vroeg, om kwart voor 5 werden we wakker. Dat was voor iedereen een beetje moeilijk :-)

cody wordt wakker              jackson wordt wakker          juno wordt wakkerauto vol

We hadden alles klaarstaan, inclusief de broodjes, dus het was aankleden, inladen en rijden. Lekker vroeg, dus geen files (vroeg vliegen heeft dus ook een voordeel).

Even na 6 uur waren we op schiphol en we hadden van te voren afgesproken dat opa en oma niet mee naar binnen zouden gaan, dus we zijn uitgestapt voor de vertrekhal en opa en oma zijn ieder in een eigen auto (stoer hoor oma!!!) naar huis gereden.​Zelfs op de terugweg hadden zij geen file.

Ik moest mijn boardingpas nog uitprinten, dat lukte niet vanuit huis, maar alles verliep vlot en ook bij het inleveren van de koffers ging alles heel soepel. (22,7 kg, 20,8 kg en 21,2 kg, netjes hoor :-))

Daarna meteen door naar de security. We hoefden de laptops niet uit de koffer te op schipholhalen en ook dit ging allemaal vlot. Jackson moest worden gefouilleerd, en wij mochten met zijn vieren (juno en cody) ook, door de scan heen (benen wijd, handen omhoog)

Daarna snel geldwisselen, naar de tweede security check en nog even rennen op de lopende band (tegen de keer in :-)). Geen starbucks gevonden, dat was een beetje een tegenvaller. Toen we bij de gate kwamen konden we direct boarden. Dat wil zeggen, Juno, Cody, Jackson en Plug, ik moest nog en security check ondergaan. De rest moest al gaan zitten en ik ben een halfuur buiten de slurf gebleven, omdat er getest moest worden of ik geen explosieven had aangeraakt, (ik was niet de enige hoor).

het vliegtuig  kust windmolens  IMG_0124  jackson, juno en mama in het vliegtuig  flight tracker

We hebben  net lekker gegeten. Wij een soort ontbijt en de kinderen macaroni met gehaktballetjes. Het ging er niet al te graag in, maar dat van ons was best lekker.

Nu zijn we lekker aan het film kijken, spelletjes doen, tekenen en een beetje hangen en vervelen ;-))

papa en cody in het vliegtuig  de kindermaaltijd in het vliegtuig  zo, nu even slapen

Strakjes volgt misschien de rest (ik heb dus weer zo'n internetkaart gekocht, dus ik kan de hele vlucht lekker internetten (als ik wil en als het lukt ;-s)

1. Sabine:
    He vakantiegangers!
    Wat leuk!! Jullie zijn nog maar net onderweg en we worden al gelijk op de hoogte gehouden :-) Ideaal dat internet in de lucht :-)

Heel veel plezier en een goede vlucht nog verder!
    Groetjes en knuffel voor de kids
  2. Opa Gerard en Oma Adrie:
    26 april 2018 13:15 uur
    Gooooooodmorning,
    Wat gaaf, net weggebracht en nu reeds een verslag en foto's van de eerste uurtjes van jullie vakantie. We genieten met jullie mee.
    Tja, wij zouden ook niet dol zijn 's-ochtends vroeg, op macaroni met gehaktballetjes.
    Goede vlucht verder en heel veel plezier. Doe ze de groeten in Atlanta.
    Groetjes en knuffels
  3. Stefan:
    Veel plezier!
  4. Marrit:
    26 april 2018
    Hoi Plugjes, leuk om meteen al een update te ontvangen! Zo te zien komt dat vast wel goed met de vlucht. Geniet van het mooie Florida! Groetjes David en Marrit (ook vanaf Schiphol, wij gaan zo boarden)
  5. Ria:
    26 april 2018
    Geweldig om dat te volgen, wij kijken uit naar het volgende bericht.
    Groetjes! Luud en Ria