Onderweg!

14 april 2017

wakker worden!wakker worden!Wakker worden!

Vanochtend gingen om kwart voor zes twee wekkers precies tegelijk af. Normaal,duurt het wel evenvoor we wakker zijn, maar vandaag niet. Snel eruit en aankleden.Ook de kids waren veel.sneller wakker dan op een normale schooldag .Opa en oma kwamen ons ophalen en de rit naar Schiphol ging vlot. Daar begon de file echter... We vonden de rij voor het afgeven van de koffers al vrij lang en besloten daarom maar geen dag opa en oma!bakkie te doen met opa en oma. Dat was een goed besluit, want de rij om door de douane te gaan was eindeloos.... We hebben er denk wel 1,5 uur over gedaan.... En natuurlijk moest Jackson halverwege de rij heeeeeeeeeel nodig PLASSEN .En er waren geen wc's in de buurt....

Uiteindelijk mocht Plug met Jackson de rij uit en naar de wc's. Toen zij terug kwamen waren wij al oor de controles heen. Dat was een belevenis, Juno en Cody werden ook gefouilleerd !  Pas een uur voor vertrek,waren we door de douane. Geen tijd meer voor Starbucks dus..... Wel mochten we bijna gelijk instappen ( met voorrang)!

En toen ging iedereen op zijn/haar IPad spelen.... Juno heeft de start amper meegemaakt. Cody mocht bij het raam en die vond dat super cool . Jackson hadkriebels in zijn buik.

het beste plekje!met de nieuwe tabletjackson vermaakt zich ook goed

We zijn nu zo'n 3 uur onderweg, hebben net gegeten ( een beetje, het eten is hier echt vies, vindt Juno. Jackson heeft alleen de gehaktballen op). Ze hebben alledrie al de wc goed ingewijd . Ik heb gisteren thuis nog een internetkaart gekocht en daardoor kan ik nu het blog al schrijven. Iedereen Happy! ✈️

1. Opa Gerard en Oma Adrie:
    14 april 2017
    Niet te geloven zeg, vanaf 10 km hoogte een bericht met foto,s. Wat gaaaaaf. Zo te zien is inderdaad iedereen happy, vooral Cody zeker omdat hij bij het raam zit. Al ijsbergen gezien? Leuk dat
    Juno zo blij is met haar tablet. We moesten wel gniffelen om Jackson, dat hij moest plassen, terwijl jullie in de rij stonden. Gelukkig, dat we inderdaad geen koffie zijn gaan drinken, tenminste met z'n allen!!!!!!! Wij hebben nog wel n bakkie gedaan. Tjonge, 1,5 in de rij voor de controle, niet echt een verbetering die nieuwe manier van controleren zo, zou ik zeggen. Maar goed dat we op tijd waren. Wij waren omstreeks half elf weer thuis bij de blije hondjes. De uithof was leuk, ze hebben heerlijk gesnuffeld en Gerend.
    Goede voortzetting van de vlucht en probeer alvast n beetje te slapen. Doeiiiiiii
    Groetjes van de vroegopgestaandeopaenomadienuevenopdebankzit.
  2. Esmeralda van der Elst:
    Hoi opa en oma,
    we zijn nu bijna in Atlanta en het is super gegaan!
    Ik heb nog wat andere foto's bijgevoegd! Leuk is dit hè?!
    groetjes, vanuit de lucht!
  3. Opa Gerard en Oma Adrie:
    14 april 2017
    Ja, dit is echt super leuk. We weten dat jullie er bijna zijn. Nog 70 minuten tot de landing. We hebben een flighttracker op de computer aanstaan en kunnen de vlucht "live" volgen. Nu met de reislogger helemaal. Leuke foto's. zeker gisterenavond gemaakt, je ziet de "spanning" op de gezichten. Fijn dat alles zo super gaat. In Atlanta met het "treintje" mee van E naar B? Gaaf is dat. Wij hebben een keer gelopen omdat we tijd genoeg hadden. Mooi vliegveld hoor. Hopelijk gaat het allemaal snel daar met de douane (Irisscan maken, weer een ervaring?).
    Groetjes, ook van de homealonehondjes
  4. Esmeralda van der Elst:
    Hoi opa en oma,
    zijn Pax en Tom erg verdrietig? We gaan over 30 min. al landen. We hebben nu de daling al ingezet. Tijd genoeg dus om over te stappen straks. Voor jullie alvast welterusten voor straks!
  5. Plug:
    14 april 2017
    Dat koppie van Jackson...wat een snuit!!!

Erg leuk zeg, deze manier van vloggen!
  6. Sabine:
    14 april 2017
    Woow, zelf al een eerste verslag vanuit de lucht!
    Wat gaafff!!
    Goede reis nog verder en heel veel plezier!!