dag 19 en 20, 2 en 3 mei

6 mei 2017 - Wateringen, Nederland

IMG_4231Vandaag moest het gebeuren, we moesten terug naar huis. We zijn tot vannacht druk bezig geweest om alles "pas" in de koffers te krijgen. We gingen met 2 koffers heen, we gaan met 5 koffers terug :-). Zelfs onze bodyboards nemen we mee. De koelbox moest helaas in amerika blijven. Doordat (bijna) alles vannacht al ingepakt was, hoefden we vandaag niet voor dag en dauw op. We begonnen met een duik in het zwembad en een ontbijt op het randje van het zwembad. Ook wij hebben nog snel even gezwommen.

laatste keer zwemmenIMG_4239IMG_4240IMG_4272ontbijten aan de rand van het zwembaden nu moeten we er echt uit

meer kan er echt niet bijToen nog even snel onder de douche. Onze nieuwe kleren en schoenen aan. De laatste dingetjes inpakken en alles in de auto stapelen. En toen was het in eens toch best wel laat, en bleek het nog een half uur rijden naar het vliegveld en reden we ook nog verkeerd toen we naar de rental car return wilden... Beetje stress dus, maar de auto was snel ingeleverd en we hebben een "kruier" aangenomen om onze koffers te rijden (sorry geen tijd voor een foto). Het was een flink eind lopen naar de check in balie en natuurlijk stond daar een enorme rij. En kregen we ook nog de sloomste medewerker van de maand (hij was ons aan het inchecken terwijl zijn collega  in dezelfde tijd 4 families incheckte...) De koffers waren allemaal netjes binnen het gewicht en de boardingpasses hebben we zelf nog even gesorteerd :-). Daarna moesten we wel direct naar de gate, maar de security viel mee.  De rugzak moest nog even doorzocht worden want we waren de zonnebrandspray vergeten, die ligt nu dus in de prullenbak... (jammer want hij ruikt zo lekker).

wachtenin de slurfIMG_4282

IMG_4309Netjes op tijd zaten we in het vliegtuig voor onze eerste vlucht, naar atlanta. Alles ging netjes op tijd. We hadden schermpjes in onze stoel, maar ook onze Ipads natuurlijk, dus er werd weer flink tv gekeken. Ik had een internetkaart gekocht, dus kon weer lekker internetten en de foto's alvast uploaden.

In Atlanta zijn we gaan eten bij de Panda Expres en de McD (kids, voorlopig de laatste kipnuggets voor een hele lange tijd, anders worden ze er zelf nog een). Vervolgens nog 1x langs de starbucks, waar de jongens de mensen in de rij entertainden en waar Juun de kraampjes met armbandjes, speldjes en ringen wilde plunderen.

sjouwen pappazo kan het ookIMG_4296IMG_4298

Ook de tweede vlucht ging op tijd weg en we hadden meewind. We waren uiteindelijk al om kwart voor 8 op Schiphol. Ook nu weer veel filmpjes gekeken, Cody ging na het eten (waar ze eigenlijk niets van op hebben) direct slapen. (hij zat met Rico samen bij het raampje). Bij Jackson en Juno duurde het iets langer, maar ook zij gingen uiteindelijk (met het hoofd bij mama op schoot) lekker slapen. (ondanks de krolse kat (huilende of lachend baby, 3 rijen achterons) en de meneer naast ons (andere kant van het gangpad) die heel erg veel slijm in zijn keel had, konden ze prima slapen. Mama sliep iets minder, die moest af en toe ook Jackson nog op de stoel hijsen als hij er bijna af dreigde te vallen.

laatste stukjeIMG_4323IMG_4322

Ook het ophalen van de koffers ging vlot, we hoefden niet langs de douane (gelukkig maar weer, met al die schelpen...). Natuurlijk stonden opa en oma ons weer op te wachten. We hebben nog lekker een bakkie gedaan bij de La Place en toen was het echt tijd om naar huis te rijden en de was te gaan doen....

welkom thuis

Het was echt een heerlijke vakantie. De kinderen hebben genoten (ze wilden niet naar huis, maar in amerika blijven :-)) en ook wij hebben net zo genoten als we altijd doen als we in de states zijn. Zeker voor herhaling vatbaar en stiekem maken we al weer plannetjes!

1. Marrit:
    6 mei 2017
    Leuke verslagen! Had niet gedacht dat al die spullen nog in de koffers zouden passen! Ik heb een geweldige paar dagen bij jullie gehad en het was heel leuk om op deze manier meer tijd met jullie maar ook zeker met jullie kinderen door te brengen! Ik hoor het wel weer als jullie boeken