dag 17, 30 april

1 mei 2017 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

IMG_3840Jammer.... Vandaag gaat Marrit weer naar huis. We staan tussen 7.30 en 8.30 op. En... gaan direct weer zwemmen. Allemaal even een duik in het water. Plug gaat even koffie halen bij de Dunkin Donuts en uiteindelijk ook nog een green tea latte bij de Starbucks (in de target...:-)). We ontbijten met yoghurt (en munchinkins) en druiven en munchkins (kids).

IMG_3836weer zwemmenIMG_3832IMG_3842

Daarna toch echt afscheid nemen. We vonden het allemaal erg gezellig dat Marrit er was. Jammer dat ze niet tot het eind kan blijven en we merken ook wel, dat we zelf ook nog helemaal geen zin hebben om terug te gaan.

spelen met zandprincesdag marritdoeiii

IMG_3896Al met al gaan we weer behoorlijk laat op pad, de fastpassen zijn een aantal keer aangepast, omdat we de tijd niet gingen redden. Uiteindelijk was Buzz Lightyear onze eerste fastpass. Hij was niet echt fast, het was er zo druk, dat we ook met de pass uiteindelijk nog bijna een uur moeten wachten, maar wel lekker in de airco (;-)). Buzz was weer heel leuk, we hebben allemaal fanatiek zitten schieten :-)).

paradeIMG_3886ballonenijsjePhotoPass_Visiting_MK_8022100281-2PhotoPass_Visiting_MK_8022103385

Hierna konden we meteen door naar Mickey. We hadden eerst nog tijd voor een ijs(Je) (een enorme bol, met 2 chocolade mickey oortjes). Het was ondertussen echt ontzettend warm en de ijsjes smolten waar je bij zat. Lekkere kleverige handjes dus. Die eerst maar wassen, anders worden we dadelijk terug gestuurd als we Mickey willen knuffelen. Ook hier weer lekker in de airco. De ontmoeting met Mickey was heel leuk: hij kon praten! (met de echte "mickey-stem").

lieve mickeyIMG_3902mt zijn allenknuffels

Na Mickey meteen door naar onze volgende Fastpass: de Jungle Cruise in adventure land. Ook dit liep lekker vlot en was heel leuk: op een bootje door de jungle, met een "gids" die van alles vertelde en heel veel leuke grapjes maakte.

IMG_3912IMG_3915aladinhoogtevrees?

Na de Jungle kwamen we aan bij met midden oosten: we zijn gaan vliegen op de tapijtjes van Alladin (Voor plug toch een beetje te hoog?).

pirateOndertussen hadden we het flink warm en zijn we gaan afkoelen in de airco van de Tikiroom: hier wordt een soort show opgevoerd met zingen de volgens (neppie). Heel leuk en lekker relaxed. Hierna door naar PIrates of the Caribien. Druk, we hebben zeker een half uur moeten wachten. Maar wel een heel leuke ride, met een stukje achtbaan aan het begin. Jackson heeft dit allemaal niet meegemaakt. Hij was gaan slapen in de rij (eerst bijna op rico zin hoofd, daarna bij mama op de heup). Zelfs toen het bootje naar beneden ging, iedereen zat te gillen en de spetters in het rond vliegen, bleef hij gewoon slapen :-)).

Vlak bij Pirates was er een waterspeelplaats waar ze alle 3 weer gretig gebruik van hebben gemaakt.

IMG_3937IMG_3934lol2IMG_3948

We hebben de dag afgesloten met nog een ritje in Buzz Lightyear en daarna nog even door de winkels terug het park uit (de jongens hebben ieder 2 autootjes gekregen en Juno een knuffel van Lot (destiny) uit de film Finding Dory.

buzzIMG_3950IMG_3952

PhotoPass_Visiting_MK_8022049617portable juicebarferryIMG_3961

We hadden eigenlijk het plan gemaakt om te gaan eten bij het dino-restaurant in Disney springs, maar het was al weer half 8, dus zijn we richting huis gereden, 3 maaltijden op gehaald bij de Panda-express, Dit hebben we heerlijk opgegeten op het terras (ook de kids lusten het meeste!). En daarna, voor het slapen gaan, nog even een duik in het zwembad.

panda expresfortune cookiesnog een keer zwemmen

Al met al weer een heerlijke dag. Morgen gaan we naar Sea World. We hebben nog geen kaartjes, dus dat wordt een dure dag :-)

gekkoIMG_3974

1. Opa Gerard en Oma Adrie:
    1 mei 2017
    Wij hebben weer genoten van het verhaal en de foto's.
    Tja, wij kunnen het ons wel voorstellen dat jullie niet naar huis willen. Het ziet er allemaal zo prachtig uit. Maar........
    hier zitten er een paar met smart te wachten hoor :-) Met name Tom kan volgens ons niet wachten tot "de baas" weer terug is.
    Geniet bij SeaWorld van jullie laatste dag. Of dat gelukt is, dat lezen en zien we morgen wel weer.