Dag 16, 29 april

29 april 2017 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

IMG_3765Vandaag een erg relaxte dag, niet heel veel te melden, wel heerlijk genoten! We hebben allemaal een beetje uitgeslapen. Vooral Juun, die kwam pas rond 10 uur  uit haar bed! De jongens lagen toen al lang en breed in het zwembad. Eerst dus lekker zwemmen. Daarna ontbeten met poptarts en fruit (voor de kinderen), bagels (met jam en creamcheese, voor plug) en kwark met fruit (voor Marrit en mam).

IMG_3759IMG_3761IMG_3760IMG_3762

Daarna weer zwemmen. Pappa deed het huis een beetje opruimen, mamma heeft de hele ochtend (geprobeerd) de foto's van Magic Kingdom uit te zoeken. Marrit deed een IMG_3788boodschap en ging langs de dunkin donuts voor koffie, een long john (plug) en munchkins. En de kinderen zijn het water niet uit geweest. Ook niet om te plassen... Jackson stond op een gegeven moment met een boevenkop in het bubbelbadje en ik vroeg wat hij stond te doen: "ehhh niets!".... Jij staat te plassen zekker? "ehhh, Jahhhhh" :-)). Cody heeft bijna de hele dag zonder zijn zwemvest gezwommen en heel veel gedoken, dus dat gaat ook goed! Gelunched met wortels, tomaat en komkommer en ranchdip. Daarna nog even zwemmen (al het bruin is van die huidjes afgeweekt). Het water is nu heerlijk warm en echt comfortabel om er de hele dag in te liggen, afgewisseld met wat bubbelen in het bubbelbadje.

IMG_3784IMG_3782IMG_3786IMG_3791IMG_3823IMG_3822

IMG_3807IMG_3818

IMG_3827Halverwege de middag zijn we gaan douchen en opdrogen en rond half 5 gingen we op pad voor nog wat snelle boodschapjes in de outletstore. We zijn weer lekker los gegaan bij Old Navy (hadden we deze keer nog niet gehad). Nog een heel leuk horloge bij de Fossil, nog wat kleertjes bij Oshkosh en Justice en Juno heeft van haar rapportgeld een levensgrote narwal gekocht (mintgroen :-)) Juun zag er trouwens uit als een fashionista (zie foto).

Vlak bij het outletcenter zat een macaronis (ook eerste keer deze vakantie) en daar hebben we heerlijk gegeten! Een mooie afsluiter voor Marrit, want die gaat morgenochtend op pad naar Miami en vliegt morgenavond al weer naar huis. Jammer, het was echt heel gezellig!!!

IMG_3831

1. Plug:
    30 april 2017
    Snap dat ik dag 16 niet kon vinden...bietje verstoppen tussen de andere dagen.